Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013

Έναρξη συνομιλίας
26 Οκτωβρίου 9:27 μ.μ.
καλησπερα Regina κιεσυ χωριανημου εισε?
26 Οκτωβρίου 10:45 μ.μ.
δεν μου απαντησες αγαπητημου Regina?
2 Νοεμβρίου 5:07 μ.μ.
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΧΩΡΙΑΝΗ
2 Νοεμβρίου 9:05 μ.μ.
καλησπερα Regina
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ!!!
καλησπερα Reginamoy
σε επα χωριανη δεν με ρωτησες απο που
γιατι δεν μου λες?
???????????????????????????
αγαπητη Reginα μυπως γεινωμε ενοχλητηκος?
καλο βραδυ
4 Νοεμβρίου 4:23 μ.μ.
καλο απογευμα
κα λησπερα Regina
καλησπερα Regina
Παρασκευή 3:42μ.μ.
Αγαπητημου Regina με συνγυνησες με την νοσταλγιασου για τα σκαρια που παλια ολο το Πλωμαρι ασχωλιωταν μαυτα κιεγω για 30 χρονια αυτη ηταν η δουλιαμου γνωρεισα τους Γιαμουγιανηδες το Λιολιο καλοσου απογευμα
Δευτέρα 8:30μ.μ.
καλησπερα
διαβασα κατι που εγραφες για σκαρια και ταρσαναδες αυτα που εγραφες ηταν σα να τα ξερεις καλα ειχες καπιο δικοσου να εταν σχετικος μου αρεσαν πολυ?
ευχαρειστω αλα δεν μου απαντησες
ΚΑΠΟΥ ΤΑ ΕΙΧΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑ'Ι'ΚΙΑ ΤΑΚΡΑΤΑΩ!!!!!ΤΟ ΠΗΟΙΜΑ ΟΜΩΣ ΠΑΛΙΑ ΣΚΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΑΡΙ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΟΤΙ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ ΣΤΟ ΠΛΩΜΑΡΙ ΤΑ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΑ ΧΡΟΝΙΑ!!!!ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΙΖΑΜΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ Ο κ ΛΙΟΛΙΟΣ ΔΟΥΛΕΒΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΑΛΙΕΣ ΜΑΟΥΝΕΣ ΗΤΑΝ ΟΙΚΡΙΨΩΝΕΣ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΑΜΠΑΡΙΑ ΟΤΑΝ ΠΑΙΖΑΜΕ ΚΡΥΦΤΟ
Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΗΤΑΝ ΦΙΛΟΣΜΟΥ ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΛΙΟΛΙΟΣ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΟΤΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣΤΟΥ ΔΟΥΛΕΒΕ ΣΤΟΥΣ ΓΙΑΜΟΥΓΙΑΝΗΔΕΣ ΚΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΑΥΤΟΝ ΕΜΑΘΕ ΚΑΙ ΕΚΗΝΟΣ
Δευτέρα 10:37μ.μ.
ΤΟΝΑ ΝΔΡΕΑ ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΝΑΤΟΝ ΔΩ ΤΟΓΙΑΝΝΗΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΤΟΥ ΤΟΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ ΕΜΕΙΣ ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΙΔΙ Α ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΚΑΙ ΧΑΖΕΒΑΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑΤΟΥΣΠΟΥΕΦΤΙΑΧΝΕ ΤΟΥΣ ΣΚΕΛΕΤΟΥΣ ΣΤΑ ΚΑΙΚΙΑ ΜΑ
ΗΤΑΝ ΤΟΤΕ ΗΛΗΚΙΟΜΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.ΘΥΜΑΜΑΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΚΑΠΙΟΥΣ ΑΛΟΥΣ ΜΑΣΤΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΕΒΓΑΖΑΝ ΤΑΚΑΙΚΙΑ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑΦΑΤΙΖΑΝ (ΑΝ ΛΕΩ ΣΩΣΤΑ ΤΗ ΛΕΞΗ) ΕΜΕΙΣ ΠΑΙΖΑΜΕ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΕΝΕΚΕΔΕΝΙΕΣ ΒΑΡΚΟΥΛΕΣ ΤΟΤΕ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ κ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΛΙΟΛΙΟΥ ΗΤΑΝ ΥΠΕΘΡΙΟ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΤΟΥ ΜΙΤΣΑΚΟΥ ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΥΡΓΙΟ ΓΛΥΚΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ Ο ΓΙΑΛΟΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ......"ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ"
ΤΑ ΛΕΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΜΑΘΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΥ ΜΕΡΑΚΥ ΝΑ ΠΑΙΡΝΩ ΤΟΝ ΚΟΡΜΟ ΤΟΥ ΠΕΥΚΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΩ ΣΚΑΦΟΣ ΖΩΝΤΑΝΟ ΝΑ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΚΗΝΕΙΤΕ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΛΟΣΟΥ ΒΡΑΔΥ ΕΙΡΗΝΗΜΟΥ
ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΝΥΧΤΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
ΑΥΤΟΠΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΥΚΟ ΠΟΥ ΣΤΗ ΚΥΡΙΟΛΑΞΙΑ ΤΟΥ ΕΔΕΙΝΕΣ ΠΝΟΗ ΝΑ ΑΡΜΕΝΙΖΕΙ ΣΤΟ ΠΕΛΑΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΘΑΥΜΑΣΙΟ!!!!!!! ΚΑΙ ΚΡΙΒΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΕΣΘΗΣΙΑ!!!!!!!!!!ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ
Τρίτη 9:23π.μ.
ΚΑΛΗΣΟΥ ΗΜΕΡΑ ΣΕΥΧΑΡΕΙΣΤΩ ΓΕΙ ΤΑ ΚΑΛΑΣΟΥ ΛΟΓΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου